Reima
Par Reima
„Reima” ir pasaulē vadošais somu zīmols, kas rada funkcionālus bērnu apģērbus. Funkcionalitāte, drošība, izturība un novatoriskums ir būtiskas „Reima” dizaina idejas. Augstas kvalitātes, izturīgi un ilgmūžīgi produkti – saprātīga investīcija priekšmetā, kas, nezaudējot savu estētiku un funkcionalitāti, var iepriecināt pat vairākas sezonas. Ražojot apģērbus vai apavus, materiālu izturība ir novērtējama, veicot noteiktus automatizētus testus. Izstrādājumu izturība un ilgmūžīgums, viegla auduma kopšana, nenovecojošs dizains, videi draudzīgi, pārstrādāti, ekoloģiski materiāli – tikai daļa no risinājumiem, uz kuriem balstoties „Reima” veicina ekoloģijas un ilgtspējīguma idejas. 2020. g. „Reima” iepazīstināja ar saviem pirmajiem monomateriālu izstrādājumiem, un 2022. gadā 80 % apģērbu bija izgatavoti no ilgtspējīgiem materiāliem. „Reima Group” ieņēmumi 2021. gadā pārsniedza pirmspandēmijas līmeni, neņemot vērā to, ka darbību divus gadus pēc kārtas ietekmēja COVID-19. Izaugsme bija stabila visos tirgos. Visas trīs Baltijas valstis pēc intereses par zīmolu ierindojas pirmajā pieciniekā „Google” pasaules reitingā.