Atgriešana
Atgriešanas periods: | Jūs varat bezmaksas atgriezt piemērotas kvalitātes produktus 365 dienu laikā. |
Atgrieztais produkts ir jāatbilst atgriešanas nosacījumiem. | |
1 solis | Pierakstieties savā klienta kontā: 1 metode – Ja esat reģistrēts klients, pierakstieties savā kontā, izmantojot esošos pieteikšanās datus. 2 metode – Ja esat nereģistrēts klients, varat atgriezt produktu bez reģistrēšanās (kontu varat piekļūt caur pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu, kuru saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas), vai 3 metode – Ja esat nereģistrēts klients, varat reģistrēties. |
2 solis | Dodieties uz sadaļu "Mani pasūtījumi", kur jūs redzēsiet iegādāto preču sarakstu. |
3 solis | Izvēlieties attiecīgo pasūtījumu un atrodiet preci, kuru atgriežat. Noklikšķiniet uz pogas "Atgriezt preci" zem tās. Pēc tam sekojiet norādījumiem, lai pabeigtu procesu. |
Kas notiks pēc atgriešanas?
Nauda tiks atgriezta jūsu kontā 10 darbdienu laikā pēc preces saņemšanas. Jūs saņemsiet automātisku e-pastu, kas informēs par to.
SVARĪGI: Ja izvēlējāties maksāt ar Naudas piegādi vai ar bankas karti, samaksātā 0,99 EUR COD maksa netiks atmaksāta.
Atgriešanas metodes:
Metode | Informācija | Derīguma termiņš | Papildu informācija |
Omniva pakomāts | Jūs saņemsiet e-pastu ar atgriešanas kodu. | Kods ir derīgs 7 dienas | Omniva pakomātu saraksts >> |
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz klienti@open24.lv vai pa tālruni +37163898865 (pirmd.-piektd. 9:00 - 21:00).
UZMANĪBU! - Lūdzu, iesaiņojiet atgriežamo preci tādā iepakojumā, kas ir piemērots nosūtīšanai/transportēšanai, lai nodrošinātu, ka prece un tās oriģinālais iepakojums netiek bojāti transportēšanas laikā.
SVARĪGI: Lūdzu, ņemiet vērā, ka kamēr atgriežamā prece ir transportēšanā, sūtītājs ir atbildīgs par tās drošu pārvadāšanu. Tāpēc mēs lūdzam jūs iesaiņot preci transportēšanai piemērotā iepakojumā, lai nodrošinātu, ka prece un tās iepakojums nonāk neskarti.
Atgriešanas noteikumi Atgrieztajām precēm jābūt:
Preces netiks pieņemtas atgriešanai, ja tās neatbilst iepriekš minētajiem nosacījumiem.
Kā atkārtoti izmantot sūtījumu iepakojumu atgriešanai: |
Defektīvo preču atgriešana Garantija: Mēs nodrošinām 2 gadu ražotāja garantiju visām precēm. Kā atgriezt?
Ko darīt, ja prece ir defektīva?
|
Kad kvalitātes garantija neattiecas?
|
Vai vēlaties apmainīt tiešsaistē iegādātu preci? Apmaiņa nav iespējama. Lūdzu, atgrieziet preci, izmantojot iepriekš minētās metodes, un veiciet jaunu pasūtījumu par vēlamo preci. Lūdzu, ņemiet vērā, ka preces, kas atbilst atgriešanas nosacījumiem, varat atgriezt BEZ MAKSAS 365 dienu laikā. |
SVARĪGI! Šo atgriešanas metodi varat izvēlēties tikai tad, ja esat jau aizpildījis atgriešanas veidlapu tiešsaistē.
Atgrieztajai precei jābūt iepakotai iepakojumā, kas piemērots nosūtīšanai, lai nodrošinātu, ka prece un tās oriģinālais iepakojums netiek bojāti transportēšanas laikā.
Jūs varat izveidot atgriešanas uzlīmi Omniva pašapkalpošanās sistēmā šeit:
Sūdzību / strīdu izšķiršana un ODR platforma
Lai iesniegtu sūdzību, klientam tieši jāsazinās ar SIA Open24, aizpildot veidlapu mājaslapā www.open24.lv caur savu kontu vai nosūtot informāciju pa e-pastu uz klienti@open24.lv. Ja klients nav apmierināts ar galīgo atbildi no SIA Open24 par patērētāju strīdu izšķiršanu ārpustiesas ceļā, viņš var sazināties ar Valsts Patērētāju tiesību aizsardzības iestādi (adrese: Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, Lietuva, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt, tālrunis: +37052626751, mājaslapa: www.vvtat.lt) tās reģionālajās birojos vai aizpildīt pieprasījuma veidlapu ODR platformā: http://ec.europa.eu/odr/ .