Mūsu mājaslapā tiek izmantoti sīkfaili mājaslapas funkcionalitātei, mājaslapas veiktspējai, analītikai, personalizētam saturam un reklāmām. Noklikšķinot uz " ES PIEKRĪTU VISIEM SĪKDATNĒM", jūs piekrītat šādai izmantošanai un informācijas kopīgošanai ar mūsu partneriem. Jūs varat uzzināt vairāk par mūsu sīkfailu lietošanu un partneriem, kā arī mainīt savu piekrišanu sadaļā Sīkdatņu politika.
CROCS tupeles satricināja modes pasauli tiklīdz tās parādījās - diezgan dīvaina izskata kurpes pirmo reizi parādījās vēl 2002. gadā, un noteikti nepretendēja uz nekādām modes virsotnēm. To galvenais mērķis bija kurpes kuģošanai.
Modes pasaule, es teiktu, pat ļoti publiski pazemoja CROCS un teica, ka neviens nekad neuztvers tos nopietni un droši vien neviens nevēlēsies, lai viņus satiek valkājot šīs kurpes.
Cilvēki daudz runāja, bet CROCS pārdošanas apjomi sāka augt un pieauga diezgan strauji, un kad presē valkājot CROCS parādījās pat tādi indivīdi kā Džordžs Bušs, Mišela Obama ar bērniem un visbeidzot karaliskais loceklis, mazais Princis Džordžs, Keitas un Viljama 23 mēnešus vecais zēns, šo apavu veiksme tikai pastiprinājās.
|
|
Acīmredzot šāda pieaugusi popularitāte pamodināja arī modes industriju, jo jau 2017. gadā dizaineris Kristofers Kane izveidoja īpašu CROCS tupeļu modeli, kas bija dekorētas ar iespaidīgiem minerālu akmeņiem.
Un 2018. gadā modes pasaule tika satricināta Parīzes modes nedēļas laikā, kad uz Balenciaga skatuves tika prezentētas iespaidīgas CROCS tupeles ar ļoti lielu platformu. Šī sadarbība ir bijusi tik veiksmīga, ka viss tika izpārdots tiklīdz tās parādījās Barney’s tirdzniecības centrā.
Tādējādi CROCS sadarbība turpinājās veiksmīgi arī turpmāk - Alife, Post Malone, Pleasures - tās ir slavenas ārzemju figūras, un Lietuvā sadarbību ar CROCS pagājušajā gadā prezentēja dizainere Laura Daili, līdz beidzot šie apavi ir kļuvuši tik populāri, ka pat šādi cilvēki kā Ariana Grande un Džastins Bībers tos valkā, un mūsu jaunā Z paaudze to dēļ ir gandrīz sajukusi prātā.
|
|
CROCS + zeķes + Jibbitz aksesuāri = jauno CROCS nēsāšanas tehnika, jo tagad katrs var personalizēt savas tupeles vai iešļūcenes savā veidā. Vairāk nekā 18 gadu laikā CROCS arvien vairāk nostiprinās ikdienas dzīvē, neatkarīgi no tā, vai tie ir darbi pagalmā, vai pastaiga mežā vai galu galā kā apavi modes nedēļu laikā gan uz skatuves, gan ielas modē. Interesants ir arī fakts, ka šobrīd Lietuvā ir pārdots miljons CROCS apavu pāru! Vai kāds būtu iedomājies pirms 18 gadiem? :)
|
|